סגנית השר מיכל וולדינגר: "אנחנו רוצים דמוקרטיה"

    מערכת האתר No Comments on סגנית השר מיכל וולדינגר: "אנחנו רוצים דמוקרטיה"

    ח"כ מיכל וולדינגר סגנית שר האוצר ואשת מפלגת "הציונות הדתית": "לא כל כך מאמינה במה שקורה בבית הנשיא, אבל אני נותנת תקווה. אני בטוחה שנמצא את הדרך הנכונה להעביר משהו שיהיה מקובל על הרוב – גם אם לא יהיה בעד. לא ארגנתי את ההפגנה, אבל אני מקבלת את עקרונותיה. מה שקורה היום שלא כל דבר שהציבור רוצה, יכול לעבור כחוק. הממשלה היא טובה, אנחנו רוצים דמוקרטיה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    15:15
    08.05.24
    אתר קול חי No Comments on הערכה בישראל: לא צפויה פריצת דרך במגעים לעסקה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגנית שר האוצר, ח"כ מיכל וולדינגר לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורה המרכזית": "אני בדרך לירושלים, אבוא בוודאי להפגנת המחאה וההזדהות. רוצה להזכיר שהמחנה השני מנכס לעצמו את הדמוקרטיה ודגל ישראל. אנחנו גם בעד הדמוקרטיה, אנחנו רוצים להנכיח אותה ולהחזיר עטרה ליושנה"

    "אני מאמינה באמונה שלמה שיהיה כאן תיקון במערכת המשפט. השאלה איך. אני לא כל כך מאמינה במה שקורה בבית הנשיא, אבל אני נותנת תקווה. אני בטוחה שנמצא את הדרך הנכונה להעביר משהו שיהיה מקובל על הרוב – גם אם לא יהיה בעד".

    "לא ארגנתי את ההפגנה, אבל אני מקבלת את עקרונותיה. מה שקורה היום שלא כל דבר שהציבור רוצה, יכול לעבור כחוק. אנחנו רוצים דמוקרטיה. הממשלה היא טובה, לא נפרק אותה כזה מהר. נדאג להרבה התחלות בנייה, כדי שכשיחזור הביקוש המחיר יהיה נמוך. המשבר היא בכל העולם, אנחנו מנסים לצמצם את האינפלציה".

    "גם ביהודה ושומרון הכשרנו הרבה מאוד מאחזים. הממשלה הזאת היא טובה, יש כאן מכונה גדולה שהיא מדינת ישראל. לוקח זמן לעשות ahbuhho. ארבע שנים זה לעבוד, לא לחייך כל הזמן. אנחנו עובדים קשה ורוצים לשרת את אזרחי ישראל".

    האזינו לראיון



    0 תגובות